The Bizz Award 2016 (Staff Award)


     Courtesy Photo-Pictured from left to right following the convention are Mr Lim Kim Guan,Mr Chan Meng Sang , Dato Chang Yin Siang, Ms Lee Hui Chee, Mr Vinoth  and Ms Maisarah.

Congratulation to Goldery Land Sdn Bhd vitality team honored the most competitive award " The Bizz Award 2016" which is provided by  World Confederation of Business Washington D.C USA to team member whom believe they make signification contributed the most of their success during the years.

The Bizz Award 2016 recognizes and celebrates outstanding contributions to the company by our employee.Their instance of growing performance in 2016 and dedication support our eye high commitment to enriching the quality of services at the Goldery Land Sdn Bhd.

With recognition of the award and company support, team members of Goldery Land Sdn Bhd expressed they will be even more confidence to outstanding perform for next project challenge. 

Comments

  1. Assalamualaikum dan salam sejahtera

    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel/lottrey toto 4D dr hasil ritual/ghaib melalui jarak jauh dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan ☎ (( 0823-2159-4488 )) ATAU KLIK DISINI RITUAL PESUGIHAN DUNIA GHAIB


    ReplyDelete

Post a Comment